112 1 562x474 - عمده فروشی انواع مدل عینک طبی

عمده فروشی انواع مدل عینک طبی

عمده فروشی انواع مدل های عینک طبی مردانه، زنانه و بچگانه، با مناسب ترین قیمت ها در وبسایت فروش عمده عینک eynakforooshi، بطور مستقیم و بی واسطه انجام می شود.

عمده فروشی انواع عینک های طبی

فروشگاه تخصصی عینک eynakforooshi، مرکز پخش اینترنتی عینک است که طیف متنوع و گسترده ای از فریم های طبی را بصورت عمده و جزیی عرضه می کند.

فروشگاه eynakforooshi از سابقه زیادی در فروش عمده برخوردار بوده و مشتریان بسیاری در این سال ها داشته است.

محصولات فروشگاه eynakforooshi از نقاط مختلفی وارد شده و این امر بصورت ماهانه انجام می شود که موجب تنوع بالای محصولات ارائه شده می شود.

فریم های طبی ارائه شده از جنس های مختلفی ساخته شده اند. از جمله این فریم ها می توان به فریم های کائوچویی، فریم های پلاستیکی، فریم های آلومینیومی، فریم های تیتانیومی، فریم های فلزی و فریم های ترکیبی اشاره کرد.

عینک های طبی عرضه شده در وبسایت فروش عمده عینک eynakforooshi، از طرح و مدل های متنوعی برخوردارند. این فریم ها در مدل های خلبانی، بیس دار، مستطیلی، دایره ای، پروانه ای و بیضی شکل موجود هستند.

همچنین اگر قصد خرید یک مدل خاص را دارید، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه تماس حاصل کرده تا این مدل را در تعداد بالا برای شما تهیه کنیم.

به منظور اطلاع از تخفیف های ویژه، پیشنهادات فروش عمده و دیگر امتیازات وبسایت می توانید از طریق پل های ارتباطی وبسایت با کارشناس فروش فروشگاه تماس حاصل کنید.

عمده فروشی عینک جدید در شیراز

عمده فروشی انواع مدل عینک دبی


جهت تهیه ی انواع عینک های طبی و آفتابی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *