96 562x474 - عمده فروشی عینک جدید در تبریز

عمده فروشی عینک جدید در تبریز

عمده فروشی انواع عینک های طبی و آفتابی جدید و مد روز، با ارزان ترین قیمت ها در تبریز صورت می گیرد. فروشگاه eynakforooshi عرضه کننده انواع مدل ها، بصورت عمده و تکی است.

فروش عمده عینک جدید در تبریز

فروشگاه eynakforooshi، یکی از فروشگاه های تخصصی معتبر عینک است که در زمینه عرضه عینک های طبی و آفتابی فعالیت داشته و طیف متنوعی از مدل ها را بصورت عمده و جزیی به فروش می رساند.

محصولات فروشگاه eynakforooshi از چندین ناحیه مختلف وارد می شوند و از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند.

از آنجا که موسسات و شرکت های دولتی و خصوصی، از جمله مشتریان همیشگی ما به حساب می آیند، با وارد کردن انواع مدل ها در تعداد بالا، مشکلی برای تهیه یک مدل در تعداد عمده نخواهید داشت.

محصولات ارائه شده در وبسایت فروش عینک eynakforooshi در طیف متنوعی از مدل ها از جمله عینک های آفتابی، فریم های طبی، عینک های اسپرت و ورزشی، عینک های مخصوص ضد اشعه و انواع مختلف عدسی ها دسته بندی می شوند.

این عینک ها در کیفیت های مختلفی نیز دسته بندی می شوند : عینک های کپی، های کپی، های کوالیتی و اورجینال که قیمت های متنوعی نیز دارند.

عینک های ارائه شده در انواع مدل های مردانه، زنانه و بچگانه عرضه شده و در مدل های خلبانی، بیس دار، ویفر، گرد، مستطیلی، گربه ای، بیضی و دیگر مدل ها تقسیم بندی می شوند.

تمامی محصولات فروشگاه eynakforooshi بصورت مستقیم عرضه شده و هیچ نوع واسطه ای در این چرخه عرضه محصولات وجود ندارد که سبب کاهش قیمت نهایی محصول برای مشتری خواهد شد.

عمده فروشی انواع مدل عینک آفتابی

عمده فروشی انواع مدل عینک اصفهان


جهت تهیه ی انواع عینک های طبی و آفتابی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *