208 562x474 - عمده فروشی عینک جدید در شیراز

عمده فروشی عینک جدید در شیراز

عمده فروشی انواع عینک های طبی و آفتابی جدید و مد روز در شیراز با مناسب ترین قیمت ها انجام می شود. فروشگاه عینک eynakforooshi جدیدترین مدل ها را بصورت مستقیم و بی واسطه به فروش می رساند.

عمده فروشی عینک در شیراز

eynakforooshi یک فروشگاه تخصصی است که در زمینه عرضه عمده عینک های طبی و آفتابی فعالیت داشته و طیف متنوع و گسترده ای را بصورت مستقیم ارائه می نماید.

فروشگاه تخصصی eynakforooshi، از نقاط مختلف واردات محصولات خود را، بصورت ماهانه انجام می دهد که سبب تنوع بالای محصولات عرضه شده می شود.

عینک های عرضه شده توسط فروشگاه eynakforooshi، در کیفیت های مختلفی عرضه می شوند. این عینک ها در ۴ دسته کپی، های کپی، های کوالیتی و اورجینال تقسیم بندی می شوند.

این عینک ها از جنس فلز، آلومینیوم، تیتانیوم، کائوچو، پلاستیک، استات و ترکیبی بوده و در مدل های خلبانی، مستطیلی، گرد، گربه ای، بیضی، ویفر، بیس دار و دیگر مدل ها موجود هستند.

عینک های ورزشی عرضه شده نیز در انواع عینک های شنا، دوچرخه سواری، کوهنوردی، اسکی، موتور سواری، تنیس، بدمینتون، ورزش های ساحلی و غیره تقسیم بندی شده اند.

تیم eynakforooshi در تلاش است تا با حذف واسطه ها و دلالان، محصولات خود را بصورت کاملا مستقیم و با ارزان ترین قیمت های ممکن به دست مشتری برساند.

به منظور اطلاع از تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه فروش عمده فروشگاه eynakforooshi می توانید از طریق پل های ارتباطی وبسایت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

عمده فروشی انواع مدل عینک دبی

عمده فروشی عینک جدید چین


جهت تهیه ی انواع عینک های طبی و آفتابی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *