95 562x474 - عمده فروشی انواع مدل عینک اصفهان

عمده فروشی انواع مدل عینک اصفهان

عمده فروشی انواع مدل های عینک آفتابی و طبی مردانه، زنانه و بچگانه، با ارزان ترین قیمت ها در اصفهان انجام می شود. وبسایت فروش عمده عینک eynakforooshi جدیدترین مدل ها را عرضه می کند.

عمده فروشی انواع عینک اصفهان

eynakforooshi، فروشگاه تخصصی عینک است که انواع عینک های طبی و آفتابی را بصورت عمده و جزیی و با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رساند.

عینک های عرضه شده توسط فروشگاه eynakforooshi، از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و مدل های مد روز و جدید در تعداد بالا ارائه می شوند.

از جمله عینک های عرضه شده می توان به انواع مدل های آفتابی، فریم های طبی، عینک های ورزشی، عینک های مخصوص کامپیوتر و مدل های مختلف عدسی اشاره کرد.

محصولات موجود در وبسایت فروش عینک eynakforooshi در کیفیت های مختلفی ارائه شده که در ۴ دسته کپی، های کپی، های کوالیتی و اورجینال تقسیم بندی می شوند.

فریم های طبی عرضه شده نیز از مدل ها و طرح های بسیار متنوعی برخوردارند. این فریم های طبی در مدل های بیس دار، خلبانی، ویفری، مستطیلی، دایره ای، بیضی و گربه ای عرضه می شوند.

فریم های طبی موجود از جنس فلز، آلومینیوم، تیتانیوم، کائوچو، پلاستیک، استات و یوتلم تقسیم بندی شده و به فروش می رسند.

محصولات فروشگاه eynakforooshi بصورت کاملا مستقیم عرضه شده و هیچ نوع واسطه ای در این چرخه خرید و فروش وجود ندارد که سبب کاهش قیمت نهایی برای مشتری می شود.

همچنین موسسات و عینک سازی هایی که مدل های خاص مد نظرشان است می توانند با کارشناس فروش فروشگاه تماس حاصل کرده و عینک را در تعداد عمده تهیه نمایند.

عمده فروشی انواع مدل عینک آفتابی

عمده فروشی عینک ارزان در گناوه


جهت تهیه ی انواع عینک های طبی و آفتابی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *