7 565x474 - قیمت عینک های آفتابی مارکدار

قیمت عینک های آفتابی مارکدار

فروشگاه تخصصی عینک eynakforooshi، انواع عینک های آفتابی مارکدار و اورجینال را بصورت مستقیم، بی واسطه و با مناسب ترین قیمت ها ارائه می کند.

قیمت عینک آفتابی مارکدار

فروشگاه اینترنتی eynakforooshi، یک فروشگاه تخصصی است که در زمینه عرضه انواع عینک های طبی و آفتابی فعالیت داشته و طیف متنوعی از مدل ها را با مناسب ترین قیمت ها عرضه می کند.

محصولات فروشگاه eynakforooshi بصورت کاملا مستقیم عرضه شده و هیچ نوع واسطه ای در چرخه عرضه این محصولات وجود ندارد که سبب کاهش قیمت نهایی آنها می شود.

عینک های آفتابی مارک و اورجینال ارائه شده توسط فروشگاه eynakforooshi، از کیفیت فوق العاده خاصی برخوردار بوده و طراحی حرفه ای و استانداردی دارند.

این عینک های آفتابی در انواع مدل های خلبانی، ویفر، نیم فریم، پروانه ای، دایره ای، بیضی و دیگر مدل ها موجود بوده و در انواع مردانه، زنانه و بچگانه عرضه می شوند.

قیمت این عینک های آفتابی مارک، با توجه به نوع مدل و کیفیتی که دارند متغیر است. اما حدود قیمت آنها از ۷۰۰ هزار تومان آغاز شده و تا ۴ میلیون تومان متغیر می باشد.

به منظور مشاهده مدل های مارک و کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید از طریق پل های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

فروش اینترنتی انواع عینک ریبن اصل ایتالیا

فروش اینترنتی عینک آفتابی گوچی جدید


جهت تهیه ی انواع عینک های طبی و آفتابی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *